Eurodiet

 

Η μέθοδος

Δημιουργημένη από ομάδα ιατρών, ειδικών σε θέματα διατροφής, η Eurodiet είναι η πρώτη εταιρεία που προσφέρει στους επαγγελματίες υγείας και στους ασθενείς μια νέα μέθοδο για τη συνολική διαχείριση του υπερβάλλοντος  βάρους και της παχυσαρκίας: τη μέθοδο Eurodiet.

Πολύ περισσότερο από μια απλή δίαιτα, η μέθοδος Eurodiet επιτρέπει το συνολικό επαναπρογραμματισμό της διατροφής υπό την επίβλεψη ενός επαγγελματία υγείας.

  • Πώς λειτουργεί η μέθοδος Eurodiet;

    Πώς λειτουργεί η μέθοδος Eurodiet;

    1.   Ιατρική παρακολούθηση

    Η υποστήριξη από κάποιον επαγγελματία υγείας είναι απαραίτητη για τη ρύθμιση των διατροφικών συνηθειών και την επιτυχή απώλεια βάρους.

    Για να ξεκινήσετε το πρόγραμμά σας: αναφέρετε το θέμα στο γιατρό σας ή επικοινωνήστε μαζί μας.

    Ο ιατρός θα χρησιμοποιήσει μια σειρά καινοτόμων διαγνωστικών εργαλείων για να σας δώσει μια λεπτομερή διατροφική και συμπεριφορική αξιολόγηση. Τα αποτελέσματα θα του επιτρέψουν να διαμορφώσει το διατροφικό επαναπρογραμματισμό σας σύμφωνα με τις προσωπικές σας ανάγκες.

    Η φάση από την οποία θα ξεκινήσετε θα εξαρτηθεί από την αξιολόγηση της υγείας σας, το επιθυμητό βάρος που θέλετε να φτάσετε, τη σύνθεση του σώματός σας, τις διατροφικές σας συνήθειες και φυσικά, το κίνητρό σας.

    Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματός σας, ο ιατρός σας, θα είναι διαθέσιμος για:

    • να σας υποστηρίζει,
    • να σας βοηθάει να αποφεύγετε τις διατροφικές παγίδες,
    • να παρακολουθεί την ικανοποιητική εξέλιξη της απώλειας βάρους σας (διατήρηση της μυϊκής μάζας),
    • να αναλύει τους ψυχολογικούς παράγοντες που εμπλέκονται στη διαδικασία της απώλειας του βάρους,

    ώστε να μπορέσετε να διατηρήσετε τις νεοαποκτηθείσες καλές διατροφικές συνήθειες (και το χαμηλότερο βάρος!) σε βάθος χρόνου.

    2.  Μενού προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας

    Ανάλογα με την αρχική φάση που επιλέγεται, το τυπικό μενού σας θα περιλαμβάνει έναν αριθμό από προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη και χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες (επιλογή από ένα πλήθος περισσότερων από 80 προϊόντων), καθώς επίσης και άλλα συνηθισμένα φαγητά, που θα σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε ξανά.

    Η παραγγελία τους είναι πολύ εύκολη, με τη βοήθεια του επαγγελματία υγείας που σας παρακολουθεί. Διαλέξτε τα προιόντα που θέλετε, συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας σας και θα τα παραλάβετε εντός 48 ωρών στο σπίτι σας.

    3.  Λαμβάνοντας υπόψη ψυχοσυμπεριφορικές παραμέτρους

    Μερικές φορές, χωρίς να το καταλάβουμε, αλλάζουμε τη διατροφική μας συμπεριφορά και τις συνήθειες μας, για να αντιμετωπίσουμε ορισμένα συναισθήματα. Το υπερβολικό φαγητό, αντί για μια φυσιολογική απάντηση στην πείνα -όπως και θα έπρεπε να είναι- μπορεί να γίνει ένας τρόπος διαχείρισης συναισθημάτων, όπως είναι το άγχος ή η πλήξη. Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος απώλειας βάρους, ο γιατρός σας θα σας παρέχει υποστήριξη, λαμβάνοντας υπόψιν τέτοιου τύπου κίνητρα και συναισθηματικούς παράγοντες.

    Με τη μέθοδο Eurodiet, ο γιατρός σας, θα σας βοηθήσει να πετύχετε συγκεκριμένους στόχους σε κάθε φάση, ώστε να αποκτήσετε με ομαλό τρόπο καλές διατροφικές συνήθειες.

  • Μέθοδος 4 φάσεων

    Μέθοδος 4 φάσεων

    Όταν εποπτεύεται από έναν επαγγελματία υγείας, η μέθοδος Eurodiet επιτρέπει το διατροφικό επαναπρογραμματισμό. Οι τέσσερις προσαρμοσμένες φάσεις της παρέχουν τη βέλτιστη πρόσληψη πρωτεΐνης, με χαμηλή πρόσληψη σε υδατάνθρακες, και ειδικότερα:

    • μια πολύ χαμηλή σε υδατάνθρακες κετογονική διατροφή( very-low-carbohydrate ketogenic VLCK ) κατά τη διάρκεια των φάσεων 1 και 2
    • χαμηλών θερμίδων και χαμηλού γλυκαιμικού φορτίου διατροφή κατά τη διάρκεια των φάσεων 3 & 4.

    Αυτές οι φάσεις είναι εύκολες στην εφαρμογή τους. Ο γιατρός σας θα σας πει πώς να επιλέξετε τα γεύματά σας για να επιτύχετε μια αποτελεσματική και εύκολη στην τήρησή της δίαιτα.

     

    Οι «πολύ χαμηλών υδατανθράκων» φάσεις: 1 & 2

    Οι φάσεις 1 & 2 της μεθόδου Eurodiet εχουν σχεδιαστεί για να ενεργοποιήσουν μια ήπια φυσιολογική κέτωση υπό ιατρική επίβλεψη, εντός συγκεκριμένων ενδείξεων και ελλείψει αντενδείξεων.

    Εμπνευσμένο από την επιστημονική παρατήρηση της νηστείας, η κετογένεση που προκαλείται από τη δίαιτα, δεν πρέπει να συγχέεται με τη διαβητική κετοξέωση. Είναι μια φυσιολογική μεταβολική κατάσταση που προκαλείται από τη μείωση της πρόσληψης των υδατανθράκων. Για να αντισταθμίσει τα χαμηλά επίπεδα υδατανθράκων στο αίμα, το σώμα χρησιμοποιεί τα λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο λιπώδη ιστό, προκειμένου να δημιουργήσει υποστρώματα ενέργειας (κετονοσώματα), που χρησιμοποιούνται στη συνέχεια ως «καύσιμο» αντί για γλυκόζη.

    Η κετογονική δίαιτα είναι αποδεδειγμένα ασφαλής και αποτελεσματική, όταν αποτελεί μέρος ενός επιστημονικά δομημένου προγράμματος απώλειας βάρους και πραγματοποιείται υπό ιατρική παρακολούθηση. Γι αυτό και την έχουμε επιλέξει ως αρχικό στάδιο για το πρόγραμμα μας (Πρόγραμμα απώλειας βάρους και μακρόχρονης διατήρησής του).

    Είναι γενικά τεκμηριωμένο ότι οι κετογονικές δίαιτες επιτρέπουν την ταχεία απώλεια βάρους, κυρίως από τη μάζα του λίπους ( λιπώδη ιστό ), ενώ η μυϊκή μάζα διατηρείται χάρη στην υψηλής ποιότητας κατάλληλη πρόσληψη πρωτεΐνης. Επιπλέον, διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι μια μεγαλύτερη αρχική απώλεια βάρους διασφαλίζει την καλύτερη μακροπρόθεσμη διατήρηση1   του νέου βάρους.

    Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα μιας κετογενετικής διαδικασίας απώλειας βάρους έχουν αποδειχθεί ευρέως, από πολλές μελέτες σχετικά με την παχυσαρκία και τις μεταβολικές επιπλοκές της, και ειδικότερα σε ασθενείς με διαβήτη τύπου 2.

     

    Οι «χαμηλών υδατανθράκων» φάσεις: 3 & 4

    Αυτές οι φάσεις, είναι δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο. Μπορούν είτε να ακολουθήσουν τις κετογονικές φάσεις, είτε να χρησιμοποιηθούν σαν φάσεις έναρξης, ανάλογα με τις υπάρχουσες ανά περίπτωση ενδείξεις ( υπερβολικό βάρος ή παχυσαρκία ).

    Οι χαμηλών υδατανθράκων δίαιτες έχουν από καιρό αποδειχθεί αποτελεσματικές για την απώλεια του βάρους2    ή/και την αντιμετώπιση του μεταβολικού συνδρόμου, καθώς και του διαβήτη3 τύπου 2. Η μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητά τους έχει αξιολογηθεί από ελεγχόμενες μελέτες με έως και δύο χρόνια παρακολούθηση, και από έρευνες που καλύπτουν μέχρι και 2 δεκαετίες4.

    Μετά από μια δίαιτα VLCK, η σταδιακή επανεισαγωγή των υδατανθράκων είναι απαραίτητη για την αποφυγή της επαναπρόσληψης βάρους. Η μέθοδος Eurodiet εξασφαλίζει μια προοδευτική, βήμα- βήμα, επανεισαγωγή των υδατανθράκων, κυρίως από λαχανικά, φρούτα και δημητριακά. Πρόσθετα σάκχαρα και τρόφιμα που περιέχουν επεξεργασμένα σάκχαρα (δηλαδή με υψηλό γλυκαιμικό φορτίο) πρέπει να περιορίζονται.

    Οι φάσεις 3 & 4 είναι χαμηλές σε υδατάνθρακες και χαμηλού γλυκαιμικού φορτίου δίαιτες. Ανάλογα με το προφίλ σας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε μετά τις φάσεις 1 & 2, ή στην αρχική φάση του προγράμματος σας.

    1. Astrup A, Rössner S. Lessons from obesity management programmes: greater initial weight loss improves long-term maintenance. Obesity Reviews 2000 1 (1), 17–19
    2. Shai I, Schwarzfuchs D, Henkin Y, et al. Weight loss with a low-carbohydrate, Mediterranean, or low-fat diet. The New England Journal of Medicine 2008 July 359 (3): 229–41.
    3. Accurso A, Bernstein RK, Dahlqvist A, et al. Dietary carbohydrate restriction in type 2 diabetes mellitus and metabolic syndrome: time for a critical appraisal. Nutr Metab. 2008 Apr 8;5:9.
    4. Nielsen JV, Joensson E. Low-carbohydrate diet in type 2 diabetes. Stable improvement of bodyweight and glycemic control during 22 months follow-up. Nutrition & Metabolism 2006 3: 22.    

     

    Οι φάσεις

    Αναγνωρισμένη από χιλιάδες επαγγελματίες στο χώρο της υγείας, η Eurodiet τα τελευταία είκοσι χρόνια, προσφέρει μια επιστημονική μέθοδο για τη θεραπεία του υπερβολικού βάρους και της παχυσαρκίας υπό ιατρική παρακολούθηση.

    Η μέθοδος Eurodiet είναι σχεδιασμένη για να προσαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις, είτε μέσω μιας κετογονικής δίαιτας, είτε μέσω μιας δίαιτας χαμηλής σε θερμίδες, με ελεγχόμενο γλυκαιμικό φορτίο. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, αναγνωρίζεται ότι η κατάλληλη πρόσληψη πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας και ποιότητας, συμβάλλει στη διατήρηση της μυϊκής μάζας, κάτι πολύ σημαντικό για κάθε πρόγραμμα απώλειας βάρους. Πηγή: www.eurodiet.gr

  • Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα  για τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα Eurodiet:

    Φόρμα Συμμετοχής για το Πρόγραμμα Eurodiet

    captcha